Resmi yazışmalarda paraf örneği

Resmi yazışmalarda en fazla kaç paraf olur?

Madde 20- Yazının kurum içinde kalan nüshası, yazıyı hazırlayan ve kurum tarafından belirlenen en fazla 5 görevli tarafından paraf edilir.

Resmi yazıda paraf bölümü nerede yer alır?

Paraf, belgenin sadece idarede kalacak nüshasında yer alır. Fiziksel ortamda hazırlanan belgelerde paraflar, yazı alanının sonunda ve sol kenarında yer alır (Örnek 18). (2) Belgenin paraf bölümünde tarih, unvan, ad ve soyadı belirtilir.

Resmi yazışmalarda paraf nedir?

Yazışmanın bir parçası olan paraf, yazıyı hazırlayan görevliden son imzacıya kadar imza sürecinde yer alan görevliler tarafından tatbik edilen kısa bir imza çeşitidir.

Resmi yazışmalarda sayı nasıl yazılır?

(2) “Sayı:” yan başlığı, başlığın son satırından itibaren iki satır boşluk bırakılarak ve yazı alanının solundan başlanarak yazılır (Örnek 3). Kayıt numarası, belge hazırlanırken EBYS üzerinden alınır ve belge üzerinde gösterilir (Örnek: E-67915368-903.07.02-4752).

Müdür V mi Müdürü v mi?

İdare birimleri arasındaki iç yazışmalarda yetki devredenin unvanı kullanılmaz. makam “Genel Müdür V.”, “Daire Başkanı V.”, “İl Müdürü V.”, “Yurt Müdürü V.” biçiminde ikinci satıra yazılır.

Bilgilerinizi ve gereğini arz ederim ne demek?

bilgilerinizi arz ederim in doğru kullanımı. arz etmek "sunmak" anlamına gelmektedir. ilgili cümlede söylenmek istenen şey "bilgilerinizi sunarım" değil "bilgilerinize sunarım" olduğundan doğru kullanımı da bilgilerinize arz ederim şeklindedir. şeklindedir.

Paraf nereye atılır?

Onaylanması gereken bazı evraklara isim veya soy isimlerinin baş harfi ile işaret koyarlar. Paraf işareti "Gördüm, Onaylıyorum" anlamını taşır. Genellikle öğretmenler sınav kağıtlarını okuduktan sonra kağıdın altına imza yerine paraf atmayı tercih edebilirler.

Related Posts