Mesleki gelişim dersi modülleri megep

Mesleki gelişim modülleri nedir?

Mesleki gelişim modülleri, programdaki açıklamalar dikkate alınarak öğrencilerin ihtiyaçları doğrultusunda 9, 10, 11 ve 12'nci sınıflarda eğitim öğretim sürecine dağılım yapılarak uygulanır. Modülün Amacı : Farklı ortam ve durumlarda etkili iletişim kurma becerisi geliştirebilme.

Mesleki Gelişim Dersi Nedir?

kullanabileceği ve mesleki gelişmelerinde yararlı olabilecek, üretken, bilim ve teknoloji üretimine yatkın, beceri düzeyi yüksek iş gücü yetiştirilmesi, iyi ilişkiler kurabilme, işe uyum sağlayabilme, genel bilgi ve becerilerin verildiği derstir.

Megep modülü nedir?

MEGEP NEDİR? MEGEP, Mesleki Eğitim ve Öğretim Sisteminin Güçlendirilmesi Projesi' nin kısaltılmış halidir. İlk olarak 2001 yılında Megep ile ilgili çalışmalara başlanılmış tabiri caizse temelleri atılmış, 2005 – 2006 eğitim öğretim yılında da okullarda uygulamaya başlanılmıştır.

9 sınıf mesleki gelişim atölyesi dersi nedir?

Bu derste öğrenciye, Yeni çağ becerileri ve tasarım odaklı düşünme yaklaşımı doğrultusunda “meslek etiği ve ahilik, iş sağlığı ve güvenliği, teknolojik gelişmeler ve endüstriyel dönüşüm, çevre koruma, girişimci fikirler, iş kurma ve yürütme, fikrî ve sınai mülkiyet hakları” konularında mesleki gelişim sağlayacak …

Mesleki gelişim nedir kısaca tanımı?

Hem okul içinde hem de okul dışında öğretmenlerin mesleki becerilerine, öğretme ve öğrenme metotlarına destek olmak amaçlı, tüm bu çalışmalara mesleki gelişim denmektedir. Etkin ve güçlü bir öğretme ile öğrenme metodu elde ederek, öğretmenler çok daha güçlü bir eğitim imkanı sağlar. …

9 sınıf mesleki gelişim iş sağlığı ve güvenliği nedir?

İş sağlığı ve güvenliği, 'İSG' kanun, yönetmelik ve tebliğler ile çalışanların korunmasını sağlamaya yönelik inceleme ve uygulamalar bütünüdür. İşçilerin kazalarına uğramalarını önlemek amacı ile güvenli çalışma ortamını oluşturmak için alınması gereken tedbirler dizisine “İş Güvenliği” denir.

Mesleki gelişim için neler yapılabilir?

Mesleki gelişim faaliyetleri, öğretmenin tanımlanmış ihtiyaçları üzerine temellendirilen kapsamlı, sürdürülebilir ve sistemli öğrenme deneyimlerinden oluşan; öğretimsel etkililikle sonuçlanan, öğrenci başarı ve performans çıktılarının artmasını gerektirmektedir.

Related Posts